Orzeł Bielik

blog społecznościowy

Internet

Jak prowadzić marketing mailowy

Jak prowadzić marketing mailowy

Zastanawiasz się jak prowadzić skuteczny marketing mailowy? Z Freshmail.pl pomożemy Ci tego dokonać. Podpowiemy jak skonstruować newsletter i jak dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Z nami Twoja kampania będzie efektywna, a rezultaty pozytywnie Cię zaskoczą.

Newsletter – dlaczego warto

Ta forma działań marketingowych przynosi liczne korzyści:

  • Po pierwsze możesz liczyć na zwiększenie sprzedaży – co ciekawe w przypadku gdy newsletter dotyczy jakiegoś konkretnego produktu, zwiększa się nie tylko jego sprzedaż, ale także innych towarów z oferty danego sklepu.
  • Po drugie jest to sprawdzony sposób na zdobywanie danych o kliencie i budowanie z nim długotrwałych relacji.
  • Po trzecie wysyłany regularnie newsletter pomaga budować świadomość marki i pozytywny wizerunek firmy.

Warto wspomnieć o tym, że efekty działania newslettera są wymierne i można je analizować. Łatwo jest śledzić związek pomiędzy otrzymaniem wiadomości przez klienta, wejściami na stronę i dokonaniem zakupu. W ten sposób można monitorować efektywność przeprowadzanych działań, wyciągać wnioski i odpowiednio je kreować w przyszłości.

Jak stworzyć atrakcyjny graficznie newsletter

Jesteś przekonany do pomysłu? Pozostaje więc tylko wybrać odpowiednią platformę, wykupić pakiet usług i zacząć działać. W tym celu z pewnością warto skorzystać z Freshmail.pl. Wybierając tę konkretną platformę, możesz liczyć na szereg udogodnień, takich jak profesjonalny kreator treści. Do dyspozycji masz wiele atrakcyjnych szablonów, które możesz z łatwością edytować. Nie musisz używać do tego programów graficznych. Stworzone przez Ciebie wiadomości będą przykuwać wzrok i zachęcać do wejścia Na Twoją stronę.

Co zrobić, żeby newsletter był skuteczny

Najlepsze efekty osiągniesz, jeśli będziesz przestrzegać kilku prostych zasad. Twój Newsletter powinien:

  • Przyciągać uwagę, mieć zachęcający lead, a także interesujący tytuł;
  • Być zaprojektowany w stały sposób, według jednego szablonu. Najlepiej, jeśli zmienia się w nim głównie treść;
  • Wzywać do działania. Odbiorca powinien czuć się zmotywowany np. do wejścia na daną stronę internetową i do dokonania zakupu;
  • Być wysyłany jednego dnia w stałych odstępach czasu np. raz na dwa tygodnie;
  • Mieć spersonalizowany tytuł;
  • Zawierać treści premium takie jak informacje o promocjach lub interesujących rabatach. Ważne by odbiorca z ciekawością zaglądał do kolejnych wiadomości.

Warto poszerzyć Twoją kampanię także o wysyłanie wiadomości SMS. Ciekawą opcją jest wybór któregoś z pakietów dostępnych na platformie Freshmail.pl. Takie kompleksowe działanie z pewnością odniesie efekty i pomoże Ci zbudować dobre relacje z klientem.

Udostępnij

O autorze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *