Specjalne wydarzenia, chęć wyróżnienia pracowników, prezenty dla klientów – wszystkie te sytuacje to doskonała okazja, aby zamówić niestandardowe, niezwykłe prezenty promocyjne, które wprowadzą Twoją markę na wyższy poziom.
Oto dwa rodzaje upominków promocyjnych, które warto zamówić i zawsze mieć pod ręką. Nigdy nie wiadomo, kiedy nadarzy się okazja, aby zachwycić kogoś produktem promocyjnym.
Długopisy
Długopisy to jedna z rzeczy, które nigdy nie wyjdą z mody. Każda firma potrzebuje piór z nadrukowanym logo, które reprezentują ich tożsamość. Zamawianie długopisów promocyjnych jest jednym z najprostszych sposobów na natychmiastowe rozpoznanie marki. Te akcesoria sprawdzą się w każdej sytuacji i mogą być wręczane zarówno pracownikom, jak i potencjalnym klientom. Niezależnie od tego, czy długopisy są umieszczane w recepcji dla klientów, czy używane przez pracowników w miejscu pracy, trzeba przyznać, że to jeden z najbardziej podstawowych – ale skutecznych – produktów promocyjnych.
Trzymanie pod ręką różnorodnych prezentów to jedna z podstawowych zasad reklamy. Jednym z najlepszych sposobów jest zamówienie kilku prezentów o różnych cenach.
Krówki z nadrukiem – słodka przyjemność
Zamawiając kilka produktów o rożnych kosztach, tworzysz „poziomy”, które możesz wykorzystać przy różnych okazjach. Długopisy należą do segmentu droższych prezentów. Tańsze, acz równie efektywne są krówki reklamowe i słodycze z nadrukiem. Słodycze mogą być wystawione na ozdobnej paterze albo szklanym naczyniu jako forma poczęstunku. Niektóre firmy dołączają krówki z nadrukiem do paczek w czasie ich wysyłki.