Produkty reklamowe – jak zatrzymać klienta?

Specjalne wydarzenia, chęć wyróżnienia pracowników, prezenty dla klientów – wszystkie te sytuacje to doskonała okazja, aby zamówić niestandardowe, niezwykłe prezenty promocyjne, które wprowadzą Twoją markę na wyższy poziom.

Oto dwa rodzaje upominków promocyjnych, które warto zamówić i zawsze mieć pod ręką. Nigdy nie wiadomo, kiedy nadarzy się okazja, aby zachwycić kogoś produktem promocyjnym.

Długopisy

Długopisy to jedna z rzeczy, które nigdy nie wyjdą z mody. Każda firma potrzebuje piór z  nadrukowanym logo, które reprezentują ich tożsamość. Zamawianie długopisów promocyjnych jest jednym z najprostszych sposobów na natychmiastowe rozpoznanie marki. Te akcesoria sprawdzą się w każdej sytuacji i mogą być wręczane zarówno pracownikom, jak i potencjalnym klientom. Niezależnie od tego, czy długopisy są umieszczane w recepcji dla klientów, czy używane przez pracowników w miejscu pracy, trzeba przyznać, że to jeden z najbardziej podstawowych – ale skutecznych – produktów promocyjnych.

Trzymanie pod ręką różnorodnych prezentów to jedna z podstawowych zasad reklamy. Jednym z najlepszych sposobów jest zamówienie kilku prezentów o różnych cenach.

Krówki z nadrukiem – słodka przyjemność

Zamawiając kilka produktów o rożnych kosztach, tworzysz „poziomy”, które możesz wykorzystać przy różnych okazjach. Długopisy należą do segmentu droższych prezentów. Tańsze, acz równie efektywne są krówki reklamowe i słodycze z nadrukiem. Słodycze mogą być wystawione na ozdobnej paterze albo szklanym naczyniu jako forma poczęstunku. Niektóre firmy dołączają krówki z nadrukiem do paczek w czasie ich wysyłki.

No Replies to "Produkty reklamowe - jak zatrzymać klienta?"

    Leave a reply

    Your email address will not be published.